joi, 14 noiembrie 2013

Pastrati curatenia

*Postare de acum 2 ani (aveam 14 ani), de pe alt blog pe care scrisesem.*

Lenea cu care m-am molipsit in ultima vreme, dar si lipsa de idei (muza mea e in concediu) m-au facut sa las foaia alba in coltuletul meu de blog, si, cu toate ca n-am nici cea mai vaga idee ce tema vreau sa tratez, incerc sa ma concentrez cat mai mult posibil si sa scotocesc din sacul aprope gol dupa o idee buna....si uitandu-ma pe geam am gasit subiectul pe care voi incerca sa-l disec.
Nu, nu am vazut o cioara in zbor, ci , spre norocul meu, ochii mei au cazut pe tomberoanele de gunoi de langa scara blocului meu.....mda...noroc...
Nothing to say about tomberoanele de gunoi, poate doar ca erau crapate din cauza gunoiului ce a fost indesat, in repetate randuri, in ele. Dar ce te faci cu gunoaiele aruncate cu o nepasare dureroasa in gradini, parcuri, pe trotuare si chiar in strada? A cui sa fie oare vina?
Dar stai, ca doar vorbim de Romania. Nu pot da vina pe serviciile de salubrizare (or whatever this is called). Cel putin in sectoru' 3 Rosalu isi face treaba, dar nu poate sa ia fiecare guma mestecata de pe jos sa o duca unde merg toate junk-urile. Este vina omului ce are grija de mediu si isi spune: "Aluminiu, biodegradabil!". Si nu e vorba numai despre gume, cutii, ambalaje, hartii, balonase (see what I did there?; daca va indoiti, stati drepti: am gasit eu cu ochile mele), sticle, plastic (in orice forma si culoare dar nu tot la balonase ma refer), textile.
Asta tine de all the fucks people give about curatenie si arata cat de nesimtiti pot fi, iar daca raportam cantitatea de gunoi aruncat cu nepasare pe jos la nesimtirea oamenilor, numarul rezultat ar avea foarte multe cifre...
Iar apoi ma gandesc....Oare cat de curat o fi la oamenii aia in casa.....
Un avantaj al zapezii: nu mai vezi toate gunoaiele care se ascund sub ea :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...