luni, 25 noiembrie 2013

Family Guy [SPOILER ALERT]

         M-am decis sa scriu ceva despre Family Guy, fiindca nu am mai scris nimic de mult timp si fiindca nu s-a intamplat nimic care sa merite sa imi pierd timpul (si pe al vostru).
         Ce m-a facut sa scriu despre Family Guy? Pai a murit Brian Griffin, din Family Guy si as putea adauga ca a murit in cel mai penibil mod cu putinta.
         Am inceput sa ma uit la Family Guy la inceput de clasa a 9-a si a fost un serial care mi-a placut, in mare parte fiindca ma facea sa rad si era relaxant sa te relaxezi dupa o zi de scoala cu ceva ca Family Guy. Am inceput sa ma uit, in mare parte fiindca internetul era plin de acest serial si eram destul de curios sa vad cam cum e si am ajuns sa ma uit la mare parte din el, dar m-am oprit la un moment dat fiindca nu ma mai facea sa rad...Family Guy e genul de serial la care te uiti, te prinde cat te prinde, dar genul asta de umor devinde plicticos rapid, mai ales cand pui glume de cacat pe langa genul asta de umor.
          Acum serialul asta e pe moarte producatorii si-au dat seama, le-au zis scriitorilor sa faca ceva, dar aparent erau prea beti sau ceva s-a intamplat de i-a facut sa creada ca omoratul unui personaj principar intr-un serial de comedie o sa faca rating, ceea ce nu e complet gresit, dar numai pentru un episod.  Brian, un personaj destul de interesant a fost inlocuit cu un alt caine, care mie unu nu imi inspira simpatie, incredere sau orice altceva, imi inspira un strigat de ajutor al producatorilor care au putut sa isi cumpere numai un singur yacht luna asta. Un lucru e sigur: sunt atat de disperati sa atraga spectatori incat isi dau un personaj simpatic, care facea o echipa asa buna cu Stewie, care era cam singurul lucru interesant sau amuzant din ultimele sezoane, pe un caine nou cu accent italian. Ce au scenaristii astia cu italienii? Fix cu un episod inainte au fost in Italia, FFS.
            M-am uitat sa vad cine ii face vocea noului caine si este Paulie din The Sopranos, serial care imi place, dar sincer nu cred ca asta e turnura pe care trebuie sa o ia acest serial.
            Sunt doar doua optiuni:
           1. Sa incheie serialul, a avut momentele lui, a fost bun in unele momente, a fost haios, dar pe masura ce avanseaza in numarul de sezoane devine tot mai monoton si lipsit de substanta, ar iesi decent daca s-ar retrage inainte sa faca ceva care sa distruga serialul.
           2. Sa inceteze sa mai fie de rahat, ceea ce este imposibil, este imposibil sa ramai fixat pe o idee, fie ea si buna, timp de 12 sezoane si sa nu devi plicticos.

Scuzati lipsa de substanta a articolului meu, dar nu s-a mai intamplat absolut nimic, poate o alta doamna in varsta care mi-a oferit un pliant despre Iisus, in mare parte citate din Biblie, dar fuck it am luat-o am multumit, am plecat, nu vreau sa intru in dialoguri religioase cu cei care nu accepta alte idei decat cele ale lor. Eu personal sunt dispus sa cred in Dumnezeu, atata timp cat am o dovada solida, ceva pe care ma pot baza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...