miercuri, 13 noiembrie 2013

Be gu mine

*Postare de acum 2 ani (aveam 14 ani), de pe alt blog pe care scrisesem.*



Uitandu-ma la clipul zilei (primele 30 de secunde) m-am gandit sa imi spun of-ul si despre unul dintre atu-urile romanilor: dragostea.....da... dragostea fata de alcool.
Romanul (generalizez, nu pot sa spun ca nu exista si contraexemple, sau ca Romanica e plina de betivi) iubeste sticla de bautura (cand e plina bineinteles), dar si pachetul de tigari ( ...tot plin, in case you didn't figure it out). Nu ma deranjeaza ca omul da banii pe ce vrea el, sunt banii lui, si dupa mine poate sa ii foloseasca si ca hartie igienica ( cu toate ca leii sunt made out of plastic) . Ma deranjeaza ca dupa ce se se sterge cu ei, tot el se plange ca nu mai are hartie igienica si face scandal pentru ca i-a baut, i-a fumat sau a cumparat rezerva nationala de ciunga cu ei. Nesimtirea nu are limite, mit plauzibil, demonstrat de conationalii nostri.
Mai urat este ca vad copii de varsta mea care fumeaza, si imi spun in gand: "Ce parinti o avea copilu asta...". Treaba ta daca iti distrugi viata (banii tai, your bussiness), dar macar spune-i copilului ca nu e sanatos, mai ales la varsta sa. Si totusi, din nou este treaba ta, copilul tau. Macar nu ai dat bani pe copilu' ala, it's a bargain.
Atentie!!! Nu spun ca daca fumezi esti prost sau ca nu ai ce face cu viata ta, poate ca unii oameni gasesc in acest "sport" o cale de a scapa de grijile de zi cu zi. Mi-am spus doar parerea in legatura cu aceia care fumeaza/beau si se plang de situatia lor, ceea ce mi se pare ciudat si prostesc.
Ce am invatat azi? Poti cumpara orice cu hartie igienica.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...