miercuri, 20 noiembrie 2013

Doctorul cangrena

          Pana acum nu am vorbit despre doctori pe blogul asta. Pentru ca in general doctorii romani sunt buni. Si sunt in strainatate. Dar nu despre asta vreau sa vorbesc, ci sa ma leg de ticurile lor verbale.
          Ati patit vreodata sa mergeti la doctor si, cand intrati in cabinetul doctorului, sa va intrebe: "Ce ai?"
Exista o varietate de raspunsuri....adica trei, dintre care...unul este serios. Dar ofensator.
Primul raspuns:


Al doilea raspuns: "Am cancer la cot. Tu trebuie doar sa-mi spui ce medicamente sa iau ca sa nu avanseze cancerul spre fund." Al treilea raspuns poate fi o intrebare retorica? "Eu sunt doctorul?". Ca enunt, poti spune "Am venit la tine ca sa vad ce am!"
               Am patit asta acum cateva zile. "De ce tusesti?". "Pai de aia am venit la tine, ca sa-mi spui TU. Tu esti doctorul, altfel, de ce ai sta pe scaunul ala?"
              Alte intrebari stupide sunt "Cati ani ani?" Ai fisa medicala la bot!!! Poti sa calculezi si tu cati ani am, pentru ca varsta mea nu e un numar de patru cifre. Te grabesti, de aia vrei sa-ti spun eu? Pai da, de aia am intrat in cabinet cu trei sferturi de ora mai tarziu decat eram programat. Daca esti elev, cand esti bolnav, uneori te intreaba daca vrei scutire. In primul rand, imi dai scutire daca am nevoie. In al doilea rand, nu trebuie sa ma intrebi pe mine,tu stii daca am voie sa merg la scoala cu boala sau simptomele pe care le am. In al treilea rand, daca ar fi dupa mine, nu as merge la scoala chiar si daca nu as avea scutire.
            Ganditi-va ca, undeva, pe planeta asta, se afla cel mai prost medic. Si, dupa ce am auzit la stiri in ultima vreme, nu ma mir daca ar fi in Romania. Nu ca nu am avea medici buni, dar cand unul opereaza alt picior decat cel care trebuia operat da-mi voie sa nu am prea mare incredere in tine si sa am dubii in privinta sanatatii tale mentale. 
             Mi-l imaginez pe Stefan fiind operat de un medic tampitolog d-asta. "Subluxatie patelara la piciorul drept? Repede, anesteziati-l! Voi opera cotul stang!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...