miercuri, 31 octombrie 2012

Hallowe'en ....

             Da, daca nu stiati, asa se scrie corect (adica si asa).
             Astazi (si nu numai) am vazut multa agitatie in jurul marii sarbatori de Hallowe'en. Si nu inteleg de ce. Nu e ca si cum ar fi sarbatoarea noastra, dar vad ca o cam importam si in Romania si ma enerveaza.
             Am venit acasa si pe drum am dat de 2 puradei imbracati in ceva vratitori, going trick-or-treating. Nu stiu sigur in ce erau imbracati pentru ca era bezna. Adica lasi 2 copii de cel mult 7 ani sa colinde pe strazi in care nu sunt stalpi de iluminat. Inteleg daca erau intr-un sat, ceva. Dar suntem in Bucuresti, nu am incredere in toti astia dimprejurul meu, mai ales noaptea, daramite sa las copii sa mearga singuri haihui.
               Asta a fost ca o paranteza, incerc sa lungesc postarea fara sa o fac plictisitoare. Eu ma intreb ce vede toata lumea (de varsta mea at least) in a te imbraca intr-un clovn (literally), si a defila in costum la o petrecere ca sa castigi un premiu? (Daca citesti si te simti, sorry, nimic personal, doar imi spun parerea) Seems useless to me. Adica daca scap de o ora de la scoala, as zice. Si totusi...
              Eu trebuia sa ma imbrac in ceva mort/spooky in gimnaziu, pentru ora de engleza. Si mi se parea normal pentru ca in afara de limba profesorii de engleza incearca sa ne invete si ceva cultura si traditie. Dar acum n-avea nici o legatura cu limba engleza.
              Plus ca asta mi se pare o chestie pentru copiii de pana-n 12 ani. Personal mi-ar fi rusine de mine... E ca si cum mi-as da singur un sut....stiti voi unde.
              Stiu ca acum s-ar putea sa-mi iau niste oameni pe cap, dar merita riscul. V-am suparat, nu va convine, bine, Nu v-am suparat, pentru mine e tot bine. E doar o parere, sunteti de acord sau nu, sper sa nu va afecteze. Eu traiesc la fel de bine.
           
P.S: Aia care se supara sper sa mai dea pe aici, daca le place.

O seara frumoasa.
Si ca sa fiu in ton, HAPPY HALLOWEEN!!!