sâmbătă, 20 octombrie 2012

RIUF

Azi eu si Catalin am mers la RIUF (Romanian International University Fair) si am ciordit cat de multe pliante cu universitati am putut, inca mai este pana maine 21 octombrie la Sala Palatului, doritorii sa se duca. De ce sa va duceti de pe acum? Pai pe scurt trebuie sa stii ce naiba vrei sa faci, pe ce vrei sa te axezi, deoarece universitatile straine sunt inebunite dupa cei care au activitati extra-scolare sau au Cambridge-ul dat sau alte chestii din astea si am vrut sa fim pregatiti. Cele mai multe posturi universitare au fost pe Economie, Inginerie, IT si Stiinta. Pe noi ne-au interesat in special ultimele 3, si s-au gasit posturi prin Olanda, Marea Britanie si Suedia.

Am ras foarte tare cand am vazut ca a venit facultatea de economie din Grecia, ca fapt divers.

Recomand sa mergeti sa vedeti ce e acolo, chiar daca inca nu o sa aplicati pentru facultate, pretul de intrare e 5Lei si daca vrei sa te mai intorci in ziua (sau zilele) respectiva trebuie sa te lasi stampilat pe mana, ceea ce mi s-a parut foarte tare.

Ca sa vezi, am gasit poza!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...