luni, 29 octombrie 2012

Izvorul Minunilor

                 Sa vad despre ce mai am de gand sa scriu azi. Deschid "Sticky Notes", vad "Scrie despre Izvorul Minunilor".
                 Nu, nu fac reclama la o marca de apa omonima, ci asa am numit o bucata de pamant din gradina blocului de vis-a-vis de mine. Cred ca nu a fost luna anul asta in care sa nu iasa apa de acolo, si sa vina ApaNova sa sparga acolo, sa faca crater, sa schimbe tevi/garnituri/ce mama naibii schimba ei acolo , sa umple la loc craterul, si daca au spart asfalt, sa reasfalteze.  Si fac asta iar...si iar...si.......din nou (gotcha'!).
                  Si nu m-am gandit sa scriu asta decat cand am vazut acum cateva zile ca au mai spart in alta parte, pe o straduta, la vreo 20 de metri de "Izvorul Minunilor". Nu stiu ce fac si nu-mi pasa. Stiu doar ca o sa repete operatia, cu putin noroc, peste jumatate de an.
                  Eu nu inteleg de ce, daca tot vor sa repare ceva, sa nu munceasca de mantuiala. Si mai bine repari cu chestii scumpe si nu le mai schimbi cel putin 10 ani decat sa repari cu c*cat (c inmultit cu cat) si sa le schimbi in fiecare an. Eu cred ca e mai economic.
                 Apoi eu nu inteleg de ce "lucreaza" 10 oameni la o lucrare daca lucreaza doar 2 odata.... Atunci cand nu dorm....sau mananca....sau fac glume cu...Dorel. E asa de greu sa pui o bordura? Sau o teava? Adica sunt chestii de stiut, dar nu e rocket science.

                 Cu asfaltarile la fel. Asfaltezi aceeasi portiune de drum in fiecare an. Ca sa ce??? Sau peticesti bulevarde intregi. Pui bucati de 1 metru patrat de asfalt nou ici si colo? Ce ai rezolvat? Asfalteaza odata bulevardu'/strada intreaga si nu te mai atinge de ea inca 15 ani. Eu nu inteleg de unde apar gropile. Adica denivelari, ca trec masini mari in mod repetat, ok. Dar adancituri cu panta verticala in pamant (a.k.a gropi), de 10-15 cm, alea cum apar? Lamuriti-ma, ca la ora asta sunt prost. (Ca mi-e somn, ca e tarziu, ca e doar 9 jumate, dar je s-a trezit la 6 dimineata. Ca a facut teme. Si a fost la scoala. Si ii e somn acum. Si o sa se culce. Ca o sa se trezeasca si maine la 6. Ca o sa face teme la fizica. Ohhh crap!)

Da la ce alt crap va gandeati ma? :)

                Ok, gata cu gluma. Noapte buna!