duminică, 7 octombrie 2012

Clasa a 9-a

(Cica) imi fac tema la fizica.Incerc, e grea ca naiba. Caut orice ca sa nu incep sa scriu, si asa ajung la blogul nostru, si citesc toate postarile, de la coada la cap. Ajung la una din postarile in care Stefan se plangea de temele din clasa a opta. Ranjesc si-mi spun in gand "Nu ai mai gandi asa acuma...".  Fac o problema mai usoara, imi raman 4, dar incep sa scriu ceea ce citesti tu acuma, orice numai sa nu fac teme. Catalin din trecut mi-ar da in cap acuma. Catalin din trecut nu stie cum ma simt acuma.
"Intre doua oglinzi plane care formeaza intre ele un unghi de 15 grade se aseaza un obiect luminos punctiform. Cate imagini se formeaza datorita reflexiilor succesive pe cele doua oglinzi?" Cam asa ceva trebuie eu sa rezolv. Imi dau pumni in cap.
Asta este, am ajuns clasa a noua, si ma gandesc ce bine era in clasa a opta. Pretuiesti un lucru in doua ocazii, cand nu il ai sau cand ramai fara el.
Dar nu e asa de rau. Profesorii sunt foarte de treaba, imi plac toti (well, almost, dar nu am ce face anyway, prefer sa nu ma mai gandesc). Am diriginta de mate, deci o tin tot asa, si imi convine.
Si totusi nu de asta imi era cel mai frica, ci de colectiv, dar am avut noroc. Thank God, sunt de treaba, nu manelisti, nu cocalari, nimic. I'm safe, for now. Nu ii vor inlocui niciodata pe cei vechi, dar nici nu sunt de lepadat. Same pentru profesori.
Si chiar daca am avut noroc, si sunt constient de asta, ma simt ciudat. Inca nu sunt obisnuit, si oricat as vorbi cu ai mei colegi, ma simt singur, pe dinauntru.
Hai mai da-o naibii de nostalgie si de sentimentalism. Am vrut sa scriu despre liceu. Imi place liceul, urasc programul. De ce naiba trebuie sa invat dupamiaza? Programul meu din timpul saptamanii e trezit, mancat, teme, mancat, scoala, venit, mancat, teme*, dormit. Si ia-o de la capat.Inca de patru ori. Doar saptamana asta. Si asta ma enerveaza cel mai mult la scoala. Eu trebuie sa dau randament bun, dar vin deja obosit, chiar din prima zi, pentru ca ma trezesc la 6 sa fac teme. Termin si ma grabesc sa mananc si plec cu burta plina in fuga la scoala. Cand ma intorc, incerc sa mai scap din temele pentru ziua de maine. Anyway ma trezesc la 6, dar poate pastrez niste timp pentru mine. Si plec iar. Norocul meu, intr-un fel, ca orele mele dureaza numai patruzeci de minute, iar pauza 5. Mai mananca-ti sendvisul acum! Program scurt pentru ca se renoveaza liceul, iar noi invatam in schimburi pana cand se termina lucrarile. Dupa o sa facem ore intregi, dar macar o sa pot invata de dimineata, saves some time for me, sau macar mi se pare mai convenabil.
Mi-am spus of-ul, m-am consumat, acuma da-i iar pe fizica.....a stai, am 9gag :)
Hai salut,




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...