sâmbătă, 20 octombrie 2012

Ahem...

Am cam dormit in ultimul timp si vroiam doar sa anunt ca I am still alive. Proectul asta cu blog-ul a tot fost abandonat si reluat, dar am gasit insfarsit o oportunitate sa ma mai descarc sufleteste pe acilea.

First of all multumesc elevilor de la Hasdeu pe care Catalin i-a adus aici, voi ne-ati dat sansa de a continua acest proiect, va multumim! 

What is more, asa in caz ca ati pierdut ultimele episoade din viata noastra Catalin a intrat in Hasdeu si eu in Scoala Centrala, pam pam! Or sa ziceti, cum Scoala Centrala, cum? puteai sa mergi in alta parte cu media bla, bla, please shut the fuck up! Ok? Profesorii sunt excelenti, un liceu nu e cladit pe media de admitere, ci pe profesori, media doar permite elevului X sa intre! Si momentan profesorii nu m-au dezamagit.

 But wait, there is more, acum putem sa avem un public mult mai larg, datorita faptului ca acum putem da share pe Feisbuc si circula pe la mai toate liceele. Multumim de sustinere, we will do our best sa nu va lasam jos. Pe data aviatoare (adica in scurt timp)! -SASteve (am pierdut poza)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...