marți, 23 octombrie 2012

Oh, carte de fizica...

                Hai sa mai scriu si eu ceva, azi am mai mult timp liber,cel putin decat ieri, ieri am facut tema la fizica.
                Exact despre tema la fizica vreau sa vorbesc. Intr-una dintre probleme am gasit expresia: "iar aparatul de fotografiat se afla la om la jumatatea inaltimii lui...." Bine, stiu ca am o minte bolnava, asta patesti daca te expui pentru un timp indelungat la Stefan, dar totusi......yuch...adica nu stiam ca oamenii pot sa faca fotografii cu ****...until now.Ma intreb unde le stochez...Gretos. Banuiesc ca pe acolo este jumatatea inaltimii noastre, daca nu, inseamna ca facem fotografii cu buricul? "Neglijand distanta de la ochi la crestet...", alta bucata de care rad. Pai hai sa-i taiem omului capul de la ochi in sus, sau stai, hai sa-i scoatem ochii si sa-i punem in crestetul capului! That would be great. Ok, stiu ca problema incerca sa-mi faca viata mai usoara, dar sunt un carcotas si n-am ce-i face. Putea sa spuna, in locul primului citat dat de mine, ceva de genul: "omul tine aparatul de fotografiat la jumatatea inaltimii lui", eu unul cred ca intelegeam mai usor.
                 Si am ramas fara idei. De acum imi voi nota ideile, in cazul in care nu am timp sa le scriu, ca sa nu le uit.

                 In alta ordine de idei, am vazut ca o postare de-a mea, legata de Minecraft a prins cel mai bine (ca numar de vizionari), deci probabil voi mai face cate una-doua din cand in cand. Si sper ca Stefan o sa mai faca una-doua cu Omegle (vezi ca ti-ai luat un angajament prin mine Stefane :D ).

Salut, urati-mi spor la teme.