vineri, 26 octombrie 2012

"Abonament de avion"

              Termin si eu azi mai repede cu temele asa ca mai am putin timp de consumat...as fi vrut sa deschid NFS-ul, dar dupa uitam de chestia asta.
              Spre deosebire de azi, ieri am plecat de acasa in graba: intarziam. Nu stiu cum am putut ajunge asa repede la metrou. Trebuia sa imi iau si abonament. Folosesc o calatorie de pe o cartela ca sa trec prin statie, unde dau de Dan (fost coleg, still prieten). Ii pun mana pe ghiozdan, ii spun salut, toate astea fara sa ma opresc. Nici macar nu am facut contact vizual. (Scuze Dane) Ajung la casa, unde o baba o tine de vorba pe casiera. Nu a durut mult, norocul meu ( si al ei, ca faceam macel acolo daca pierdeam alt metrou). Vine randu' meu, casiera ma intreaba ce fel de abonament de metrou vreau. Nu aveam temele facute prea bine in ceea ce priveste, am raspuns :"Doar de metrou, va rog". Credeam  ca pot cumpara cartela care sa-mi permita accesul si la RATB. "Da ce crezi baietel, vand abonamente de avion? " Cu asta era sa rup grilajul, sa sparg geamul si sa ajung la ea....FATALITY. Bine ca ma grabeam.
               Stiu eu o vorba, CLIENTUL ARE INTOTDEAUNA DREPTATE. Chiar daca nu are. Chiar daca e un muc, asa ca mine. Daca vrei sa fii haios, fii cu persoane pe care le cunosti, sau cu care vezi ca poti sa glumesti. Eu clar nu eram in the mood ca sa glumesc cu aia. Plus ca m-am simtit ofensat. Ma enerveaza cand adultii se considera superiori, chiar daca ar fi. Cu un om mai prost ca tine asa te comporti? Adica daca as fi avut 5 ani, as fi spus. Dar nu am, si chiar daca varsta mea e mai mica de 2-3 ori decat a ta, te-am tratat cu respect, chiar si dupa ce m-ai scuipat metaforic in gura, si asteptam acelasi lucru.
                Daca in locul meu era o persoana straina, venita in Romania pentru prima data? Clar nu ar fi stiut ce sa cumpere. Presupunand ca ar fi stiut engleza, casierita l-ar fi intrebat de care bilet vrea si ar fi primit raspuns "De metrou." "Da ce crezi ca iti dau ma ,strainezule, bilet de avion?" Omu' ala se intoarce la el in tara si povesteste ce a facut/vazut/patit in Romania si celorlalti. Oamenii aia nu pot decat sa-si faca o impresie proasta in general despre noi. Uite asa ne facem reclama. Jos palaria!