marți, 24 ianuarie 2012

Brains


Mda.....acum eu voi fi cel care va avea o politica anti-retarzi mai dura, cu toate ca nu ma voi lega de nimeni, ci voi generaliza.

Mancand, plictisit pun mana pe telecomanda (da, am televizor in bucatarie, sue me) si ajung pe Animal Planet, unde vand cum o "tipa" incearca sa invete doi pui de cimpanzei sa se exrime in asa fel incat sa intelegem felul in care se exprima si ce vor sa spuna (ma rog, se presupune ca ei comunica intre ei iar noi incercam sa descoperim ideile, sentimentele si ceea ce gandesc). Incercand aceasta, "tipa" observa ca unul dintre cimpanzei, desi mai tanar, pare sa priceapa mai usor si sa fie cooperativ, pe cand celalalt refuza sa lucreze , iar cand o face, o face cu greutate.

Atunci am avut o revelatie. Oamenii sunt la fel ca cimpanzeii.Si ma refer la inteligenta (= definitie: Capacitatea de a înțelege ușor și bine, de a sesiza ceea ce este esențial, de a rezolva situații sau probleme noi pe baza experienței acumulate anterior;) nu la desteptaciune (=definitie proprie, nu am gasit in DEX: capacitatea de a memora si retine cantitati mari de informatii) Insinuez ca fiecare om are capacitati diferite, ceea ce ar explica de ce exemplele de persoane pe care Steve le-a dat in posturile anterioare se comporta asa cum se comporta , pe cand, de exemplu, Steve poate fi, la aceeasi varsta, mult mai cerebral (mama ce am gasit cuvantu' :)) ) si daca isi permite chiar sa-i critice inseamna ca are ceva sus la tzeasta.

As mai spune o gramada :ca e vorba si de cat de constiincios esti, cat de motivat sa progresezi, cat de determinat esti sa faci ceva, dar mi-e prea lene sa extind subiectul, mai ales ca pot deveni plictisitor, si nu prea vreau asta deja de la al treilea post....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...