luni, 16 ianuarie 2012

Prima zi de tortura -scurt istoric-

Alarma suna la 6 juma', merg la scoala.
Prima ora e de engleza, nu a fost grea si chiar a fost placuta. Ora de Romana, Cozonac trage clopotele, asta inseamna ca citim Popa Tanda, deloc rau pentru o ora de romana. Apoi ora de istorie, cine e Vlad Tepes? Habar nu am, moving on. Ora de sport no facem ca e profa plecata, yess, we are free! Ora de geografie, incerc sa raspund cat mai bine, dar imi iese partial (nu am stiut multe intrebari desi nu am raspuns la ele, rusine...). Ora de desen, adica ora de zbierat si facut portrete unor persoane mai mult moarte decat vii. Gata scoala.
Ajung acasa dorm... visez a doua zi de scoala. Ce e mai placut ca dupa scoala sa ai si mai multa scoala? Ma trezesc, ca nu mai pot, hai la teme, FUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!! Fac si parte din tema prea complicata pe care nu am stiut sa o fac la mate ( jo jokin' a fost criminala) si ma gandesc ca diriga nu e maine in scoala, ea ar fi intelegatoare, daca suplinitoarea ne verifica temele suntem ca si morti! Vorbesc la plural ca nu sunt singurul care nu a stiut, cei care cunosc cauza pot aprecia...
Pff deschid calculatorul, da-i cu biografia lui Slavici ca tot suntem la Popa Tanda, printez foaia ca mi-e lene sa scriu si nu mai am timp sa ma joc la calculator! Sa ma scuteasca cu scrisul de mana, am bagat sa fie scris de mana dar de la calculator, am gasit portita de scapare! La mate am facut ce am stiut din alea trei subiecte pe o singura foaie (3 au ramas, ele fiind initial 10). Aflu tema la engleza, slava cerului! Da-i lu' Catalin si celorlalti. Eu am fost smecher si am facut-o din clasa (deci mi-am pierdut timpul cautand).
Baga Call O Duty ca nu mai rezist (joc Call Of Duty 4 ca are multiplayer crack-uit), eram pe val! Repede incep sa joc ca naiba, cand joc bine ziua urmatoare va fi nasoala. Fac vreo 2 challenge-uri, il inchid si incep sa scriu pe blog. Ce zi minunata, nu-i asa?

PS: Lucrez la o animatie noua, fanile sa dea laic pe Facebook la cauza mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...