duminică, 15 ianuarie 2012

Prostie

Nu stiu despre ce rahat sa vorbim, desi daca sunteti aici cred ca nu  aveti de ales. Nu vreau sa par un blogaras de mana a 14-ea care scrie pe blog traindu-si fantezia de scriitor, numai ca momenan nu am timp si rabdare sa scriu ceva elaborat, desi cred ca as putea scrie, dar nu asta conteaza.  Ma gandesc la lumea asta nebuna care o ia razna pe zi ce trece, poate ca sunt anost si plictisitor, dar timpul curge repede la vale, varsundu-se in marele vid al spatiului unde incetineste, formand un mare lac al necunoscutului, asta fiind descrierea artistica.

Pe pamant timpul trece repede, evoluam rapid, uitam de valori si vom ajunge de unde am inceput. Caci cine nu cunoaste istoria este obligat sa o repete.

Deseori intru in criza si ma intreb daca aceste lucruri chiar conteaza, in spatiul asta asa de mare ce putere am putea avea noi defapt. Savantii nebuni ar spune ca universul este facut sa fie cucerit de om. Dar eu cred ca totul are o limita, chiar si noi. Ma intreb daca exista Dumnezeu, dar imi amintesc de Pariul lui Pascal (serci pe GUGAL daca nu sti ce e), poate ca gandesc prea mult... Nu vreau sa fiu melodramatic sa insinuez ca as fi un geniu, am spus-o de multe ori ca nu ma consider deloc un geniu. Sunt mai degraba un om care se intreaba lucruri, zic eu normale pentru un om normal. Dar traiesc in lumea lui Justin Bieber, Dumnezeul adolescentelor, in lumea in care isi arata mutra pana si in raiul electronicii, targul din Las Vegas. Oriunde exista prostie, prea multa la unii, prea putina la altii, care incep sa se creada buricul Pamantului si sefii Prostilor. Moama ce titulatura, sa stapanesti viata prostilor, wow... nici nu am ce sa zic de cat de impresionat sunt.
Eu ma scarbesc cand vad ca se scrie Pishicutza, sau alte deastea cu multe K-uri si TZ, SH, si nu nu v-am injurat asa se scrie corect gramatical.......

Bun cred ca v-am omorat destul!


Un comentariu:

  1. nuuuuu taxa pentru prostie! o sa ne fure si mai mult parlamentarii ca o sa ramana toti fara bani

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza ca poti...