luni, 23 ianuarie 2012

Despre mine

Nu vreau sa port o "politica" agresiva anti-retarzi, asa ca imi incep activitatea propriu-zisa cu un post in care sa ma prezint, pe scurt, ce poate va va ajuta sa intelegeti, pe viitor, viitoarele posturi pe care le voi scrie. In primul rand trebuie spus ca pe langa coleg de blog, ii sunt lui Steve si coleg de clasa, in clasa a opta, dar si un prieten bun (spun eu...). In privinta cunostintelor legate de calculator, bajbai putin prin Photoshop si programe de audio editing, stiu sa folosesc internetul la potentialul sau maxim, in orice domeniu fata de care prezint interes, dar cel mai important este ca ma consider un gamer adevarat, dar asta nu inseamna "ca calaresc" Counter Strike-ul, defapt, spre deosebire de nenea cu care impart bloguletzu' il urasc, nu stiu o iota din el si nici nu ma intereseaza. In schimb, iubesc jocurile racer si....imi cam placea sa joc Metin.....but then i took an arrow to the knee...Totusi scoala imi ocupa (ca si celor care "give a damn" about it) destul de mult timp asa ca gamingul s-a mutat undeva pe planul doi, chiar trei odata cu inceperea activitatii pe blog.
Stiind ca am scapat de partea care mi se pare cea mai grea, prezentarea, o sa incep sa imi spun of-u....rile, incepand cu postarea urmatoare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...