sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Arrow in the Knee

"I used to be an adventrurer like you, then I took an arrow in the knee"


Cea mai epica si ultra folosita gluma de pe internet (sau cel putin YouTube) este minunata ,,Arrow to the Knee", ea este o replica a garzilor diverselor orase din prea epicul joc al anului 2011: Elder Scrolls V: Skyrim.

Jocul este unul super, este un single-player, de tip RPG, ai sabii, cutite, vraji, poti juca atat in 1st person cat si in 3rd person, ca in majoritatea RPG-urilor.

Jocul nu se face neaparat remarcat, printre celelalte jocuri prin grafica sa, el avand pe disk 5,6 GB. Grafica nu este deranjant de proasta, defapt nu e deloc proasta, dar nu e asa de incredibil de realista cum ati vrea voi, si daca ar fi jocul s-ar misca ca naiba (lag...).

Jocul cam are bug-uri, e nou aparut, pentru Nvidia trebuie sa-ti updatezi driver-ul video, asta daca iti apar pixeli negrii in joc, mai are si momente in care iti ingeata imaginea pe ecran pentru cateva secunde, nu e grav dar e enervant.

Totusi, povestea epica, care unora li s-ar parea stupida, dar asta e cand ai un joc cu dragoni alungati prin strigate Thu'um-ul tau, tot timpul o sa se trezeasca cineva sa zica ca nu, e un joc stupid, dar mie imi place, o fi stupid dar ce ai vrea de la un joc? Jocurile sunt facute sa iti stoarca creierii, si sa iti placa!

Jocul pare sa aiba un pre-multiplayer, dar nu am incercat de frica sa nu imi bulesc jocul, dar voi puteti sa vi-l buliti si sa imi ziceti si mie daca merge!

Povestea ma lasa un pic confuz, nu am mai jucat alte Elder Scrolls-uri (un pic Oblivion, doar cat sa il omoare pe Uriel Septimus si sa ies din canale, dupa m-am enervat) si povestea e confuza pentru mine, nu prea stiu ce so intamplat....


Un comentariu:

Comenteaza ca poti...