luni, 23 ianuarie 2012

Ajutor preferential

Sal'tare, si azi vom intra intr-un alt subiect sexist si rasist, sa incepem! Daca esti chior sau nu citesti titlul ar fi bine sa o faci acum. Bun deci intrand in subiect am observat de mult ca toata lumea se inghesuie sa ajute fetele, dar pe alti baieti nu. Nu prea ma surprinde, doar doar de ar fi rasplatiti... Mie mi se  pare un fenomen interesant pe care o sa il dezbat in asa fel incat, ah da-o dracului.
Ideea ca atunci cand o fac se produce in fenomen in mintea lor si e ceva de genul: ,,Uuu! Are nevoie de ajutorul meu, e fata nu are iubit. Poate ma place!" Wow... Si asa-si iau prostii teapa... Ba da nu s-ar gandii ,,Nu e proasta deci nu o sa imi pierd timpul ajutand-o!" Eu unul asa gandesc, si va sfatuiesc sa nu ajutati prostii. Credeti-ma daca ii ajutati v-ati condamnat la moarte...
Am observat ca multi cer ajutor desi ei sunt in clasa doar fizic, iar atunci cand au probleme dar nu dau test sau nu-i asculta nu fac nimic pentru a invata. Dar vin la tine sa-ti ceara tema cand o verifica... Un mesaj pentru acesti tipi: sa va puta patul, si daca aveti nevoie nu mai cereti de la noi! Dupa mai au tupeul sa zica ca nu are cum sa faca toate temele, si altii care si le fac regulat pot... Si te intrebi de ce ti le faci si tu...
Am incercat candva, pe vremea dinozaurilor, in clasa a 7-a sa ,,meditez" la mate, si intelegeau 3 minute, dupa daca ii intrebai acelas lucru, usor schimbat, uitau tot...
Voi ajutati? Daca da ajutorul da rezultate? Si asa, cu intrebarile astea asa de cretine inchei articolul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...