luni, 23 ianuarie 2012

Salut


Sunt aici......nu, nu merge.......Ma numesc....prea „original”.... Ce-ar fi sa spun doar „Salut!”? Salut! Ma numesc Catalin (sper sa cad la o intelegere cu colegul meu de blog in privinta numelui blogului) si sunt aici atat pentru a-mi delecta placerea de a scrie pe o tema care nu imi este impusa de nimeni dar si pentru a incerca sa descriu (din punctul meu de vedere) lumea in care traim cu toate partile ei, bune sau rele. Experienta mea in blogging nu este deloc vasta. Am incercat sa scriu in propriul meu blog dar impresia ca nimeni nu avea sa citeasca m-a facut sa renunt...pana in momentul de fata cand imi deschid un fisier si iata-ma punandu-mi mintea la contributie si incercand sa imbogatesc „tezaurul” acestui blog. Am fost atat inspirat, cat si motivat de decizia celor doi colegi de-ai mei de a-si insira gandurile pe „hartie”, dintre care Steve (Stefan, daca nu v-ati dat seama...) care este si colegul cu care am onarea sa impart acest blog, iar cea de-a doua sursa de inspiratie (nu mai putin valoroasa) este Miruna, careia ii multumesc pentru ca mi-a permis sa ii mentionez numele, dar si adresa site-ului sau(aici). Sper ca de aceasta data sa nu ma opresc din a face ceea ce-mi place si sa postez cat de des timpul imi va permite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...