marți, 21 februarie 2012

Dorel

Frate (sora, adaptati by yourselves), eu m-am plictisit sa stau degeaba si sa putrezesc mai rau ca un cartof de canapea (see what I did there?), asa ca m-am intors cu gandirea mea "optimista", cu nostalgismul meu (Steve says I'm nostalgic) si cu parantezele mele inutile (a treia, a patra cu asta, in trei randuri...)
Mi-am dat seama ca scriu pe un blog pentru a exprima ceea ce simt, nu pentru views-uri sau pentru like-uri. Ah, poate pentru views-uri, asa ca fac din nou apel la dat sfoara-n tzara (e mai smecher cu tz).
Cam asa trebuia sa arate primul post dupa aceasta lunga pauza, numai ca the TV set is on so am deja un subiect pe care sa il disec. Asa ca ma inarmez cu un pahar de Sprite (Shpritz, as I call it) si adun toata energia ramasa dupa ziua de astazi si dai pe scris...
Acum, sa il intampinam pe Dorel! Nu, nu este o persoana anume. Dorel este acum orice muncitor (roman) care doarme pe santier , iar daca nu doarme, mananca, iar daca nici nu mananca, isi face treaba, in stil mare...
....asa de mare , incat darama un copac si odata cu el doboara si cinci stalpi de curent electric. Frumos, nu-i asa?
Bine ca nu am promis ca o sa incep cu un roman, ochii imi cad in cavitatea bucala, si mai am nevoie de energie ca sa ma indrept inspre al meu pat si sa imi aranjez perna. Cu toate ca am spus ca voi diseca subiectul, nu am reusit decat sa-i fac o incizie. Poate ca voi mai avea ocazia sa continui operatia, cand alt copac si alti cinci stalpi vor cadea. Deocamdata, Dorel e in pauza de somn. And so am I. Tschuss!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...