sâmbătă, 21 ianuarie 2012

S.O.P.A sucks

Este o zi inzapezita, nu ma prea incalzeste nici la propriu nici la figurat.
O sa-mi rup azi gatu cand ies afara si alte d'astea.
Bun, dar eu azi vreau sa aduc un omagiu prostiei omenesti, prostilor de pretutindeni va multumim pentru faprul ca ne faceti sa radem zilnic.
Va multumesc voua, fanile, ca ma sprijiniti si-mi cititi toate rahaturile. Multumim parului din nas ca ne filtreaza aerul, alea alea...
Deci de cand am facut blog-ul am vorbit despre: Skyrim, prosite si despre tampoane, ce urmeaza? Daca aveti idei comentati, deocamdata mie imi vine sa discut despre S.O.P.A. Adica: Stop Online Piracy Act.
Acest proiect de lege a carui vot a fost amanat, pe luna Februarie (Multumim Obama!), noi trebuie sa facem ceva, acest proiect ne va distruge internetul asa cum il stim, el va inchide: Google, Facebook, YouTube, 9GAG, Creative Monkeyz, si poate si pe mine!
In momentul in care se va vota, semnati orice petitie gasiti, incarcati Kalasnicovu-rile si pregatiti-va de razboi! Eu il am pregatit si gata de actiune!


Apreciez,
SASteve


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...