marți, 24 ianuarie 2012

Experienta de scoala generala

Deci, sunt niste tipi carora nu le tace fleanca si zic ca toti isi trag blog, bun vreau sa ii informez ca daca noi stim sa scriem si avem despre ce sa scriem sa nu mai afaca astfel de observatii si sa nu-mi mai ceara tema la engleza dupa... Stie el care e, daca o avea rabdare sa citeasca ceva fr prscrtri (fara prescurtari).

Bun, altceva... a, da, daca nu va place nu mai cititi, cine dracu' va pune? Si blogul asta nu e facut pentru copii prosti, fiindca si asa nu ar intelege. Articolele, cel putin in ultimele, sunt destul de simple, ca sa ai parte si de un pic de Mind Fuck, cat timp citesti si sa nu fie totul o sinteza despre anti-gravitatie.

Bun, asadar, va multumim astora de ne cititi ca ne cititi si astora de si intelegeti ce scriem, multumim. Si astora de comentati va uram sa va puta patul, si sa aveti un sac de cepe, stiti voi ce faceti cu ele... ce ma? supa de ce coji de ceapa, voi ce credeati?

Acum ca am avut un boost de view-uri, ce ar fi sau cum ar fi daca am tinti mai sus? Blogul asta a fost prima data ca un fel de protest asupra prostiei, si s-a numit prima data anti-retarzi, dupa l-am schimbat in nick-name-ul meu, SASteve si cand s-a alaturat si Catalin a devenit SASteve and Catalin.  Acum si-a schimbat vocatia, e mai mult sa radem si noi putin ca daca viata ar fi prea trista ce am face? Nu ar mai avea rost, acum va zic eu o zicala scarboasa si din experienta mea de scoala generala: ,,Viata e ca paru' din c*r, scurta si plina de KKT".

Am mai putea vorbi de astia de se cred smecheri, deci ei se cred buricul pamantului, mai amici hai sa va zic un lucru, ca daca esti prost de mori si esti si smecher arati ca un cretin ce esti, cam ca o persoana pe care o stim si a carui nume incepe cu V. Genul ala de persoana care cerseste si nu da. Ala daca nu-i dai din sendvis de face zgarcit, iar el ce o fi? Un cersetor! Mi-am incheiat pleduaria. Poate ca-s al dracu', dar spun adevaru'.

2 comentarii:

  1. nicely done! mai ales partea cu ceapa ..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. invat si eu cum se face, dar nu te iau prea curand :)))) eu sunt mai cumpatat cu madafaca sau alte d'astea

      Ștergere

Comenteaza ca poti...