luni, 7 octombrie 2013

N-ai comedy

                  Cum eu traiesc intr-o pestera si nu ma uit la televizor decat atunci cand s-a intamplat ceva atat de extraodinar incat Pamantul s-a oprit si s-a intrebat: "What the fuck?", nu am avut nici un contact cu emisiunea iComedy, care cica se da pe Antena 1 si e foarte influenta, fiindca astia din romania s-ar uita la orice daca e Bendeac acolo... Nu pot sa zic ca m-am uitat la cine stie ce fiindca mi-a venit sa ma spanzur de pla...cinta cand am vazut cat de proasta e emisiunea.
                   M-am uitat la cateva clipuri de pe TuTub (YouTube) si mi-a venit sa dau rage quit la tara asta de idioti, m-a enervat in mare parte faptul ca glumele erau proaste, ca audienta radea si cheer-uia de fiecare data cand faceau o gluma cu seminte si manelisti. Dupa am vazut un duel al rimelor intre Enescu si Salam, care prost sa fii sa nu iti dai seama ca e copiat 100% dupa Epic Rap Battles of History (Channel-ul lor) si era ok daca era bun, dar nu a fost. Nu e vorba ca a fost in romana, e vorba ca a fost de rahat, ca la un moment dat cand vorbea de acordeon a iesit de pe masura si sa nu o dati ca a fost intentionat, ca pana in momentul ala nu a facut asa... Nu zic ca mesajul a fost rau in ceea ce au facut ei, dar mesajul e trist si produsul final a iesit prost.
                     Mai este tipul de la Doza de Has acolo, si nu face emisiunea mai buna pentru mine, o face mult mai proasta, fiindca el este un simbol al plagiatului si lipsei de idei... Dar o sa vorbesc de TuTuberii romani, curand.