marți, 8 octombrie 2013

Tarzan, fiul lui Sorin si al Mona Lisei

          Azi am avut o zi de tot rahatul, de la inceput pana in momentul asta...
          In dimineata asta a trebuit sa fiu prezent, si anume la spitalul Grigore Alexandrescu pentru un control medical. Trezit devreme, bineinteles ca trebuie sa ajung si la scoala, trebuie sa stau la cozi, ca in Romania nu ai unde altundeva sa stai. Si bineinteles ca ce e mai placut sa aflii cat timp stai la o coada? ca e coada gresita, eh, inainte sa se intample inevitabilul, am prins cred ca cea mai geniala faza a biroului de informatii de la pediatrie din spitalul Grigore Alexandrescu:

Vine o persoana sa vorbeasca cu o asistenta care se ocupa de sectia aia.
-Buna ziua!
-Buna ziua!
-As dori sa imi consult copilul
-Numele copilului?
-Tarzan
-Numele mamei?
-Mona Lisa (sau Monalisa, dracu stie cum l-au scris, nici macar nu a intrebat asistenta, care probabil nu stia nici ea sa il scrie)
-Numele tatalui?
-Sorin

             Nu am mai auzit asa o grozavenie, dar sa va spun drept tot ce s-a intamplat a fost genial de idiot, daca ar mai trai Caragiale, ce schita misto ar fi iesit...

              Asta a fost una dintre putinele parti bune, dupa a venit partea in care au descoperit ca am subluxatie patelara si trebuie sa ma operez in vara, sa stau o luna cu piciorul in ghips si o luna sa reinvat sa merg, so yeah... btw that was not a joke X_X