luni, 14 octombrie 2013

AiComedy?

              Ma gandeam sa scriu despre inceputul anului scolar, dar am spus sa imi ocup seara cu o emisiune noua, iComedy.
              Urasc televiziunea, dar il stie careva pe tipul asta:





           Nu e cel mai entertaining roman de pe internet (parerea mea umila), dar e cat de cat haios, inteligent si ironic, si a reusit sa ajunga si pe micile ecrane. Din pacate.
           Pentru ca televiziunea e de rahat in Romania. Glume proaste, gesturi porcoase si fara sens. Scenete jucate de actori care nu sunt destul de buni pentru teatru si film. Replici tipate, ca sa fie mai...convingatoare.
Formate de emisiuni reciclate si refolosite la infinit. Scenaristi de tomberon care cred ca daca introduc o scena in care unul vrea s-o f*ta pe una o sa fie haios (serios, cam asta se intampla). Si prezentatorii....unul e bunicel, celalalt e Mihai Bendeac.
            Care de altfel ar fi si el un actor bun, daca nu ar face mereu glume in care trebuie sa fie pusa cenzura, daca nu ar zbiera orice replica sau daca n-ar fi in extrema cealalta, in care trebuie sa maresc volumul ca sa aud ce spune, apoi sa inceapa o sceneta si sa imi sparg timpanele mie si celorlalti pe o raza de 7 strazi. Sau daca ar face glume mai inteligente. Si eu am momente in care imi place sa aud glume porcoase, dar uneori vreau sa ma "screm" putin ca sa inteleg gluma. Si dupa ce am spus toate astea ma intreb de ce mai spun ca e actor bun...nu e, dar are potential. Totusi prefera sa faca aceleasi glume proaste si gesturi animalice si oarecum inteleg de ce. In Romania prostia domneste peste 75% din populatie, care a fost destul de usor de spalat pe creier cu emisiuni de cacat si "stiri" prezentate subiectiv asa ca, chiar daca ai vrea sa faci ceva bun, nu ar avea rost. Nimeni nu s-ar uita. Asa ca poate programele din Romania sunt facute proaste intentionat. (nu se scuza totusi Taraf si NeptunTV.) Poate totusi nu sunt asa de prosti pe cat cred...Sunt doar ignoranti, si "smecheri".
              Acum, il recomand pe "Mikey Has"? Nu. Daca vreti sa radeti, dar sa si invatati lucruri interesante, uitati-va la asta:

            Si intrati pe site-ul lor, pentru tutoriale, inspiratie, si FREE STUFF! (Who doesn't love free stuff?) Imi pare rau ca i-am pus laolalta cu cei mai sus mentionati.

Short Note: Am inceput postarea inaintea lui Stefan, dar el a postat-o inaintea mea. Daca tot aveam si eu ceva scris am zis ca nu strica doua idei despre acelasi subiect. Bite me.