vineri, 6 iulie 2012

Vai, dar cata modestie...

Dupa ce am rearanjat putin aspectul blogului, il verific, il iau de la cap la coada. Si asa imi aduc aminte ca blogul se numeste "God bless Romania". Si ca in blog trebuia sa scriem despre ce ne framanta.
Dar nu aveam despre ce sa scriu, si cam de asta nici nu am prea scris in ultimul timp, nu cum faceam altadata. Pun picioru-n prag si incep sa caut un subiect...ma plictisesc si deschid Facebook. Si thank God, gasesti la chestii despre care pot sa vorbesti... Facebook-u' asta, se poate transforma in orice: arma de atac, unealta de razbunare, carte de vizita, megafon, voluntar  in salvarea populatiei africane, ministru, nu este lucru al carui forma Facebook sa nu ia. 
Umblu si eu, in research, si gasesc numai comment-uri de genul: "Vom ramane aceleasi mereu", "Nimeni nu mai e ca noi", "Nimeni nu ne va putea schimba.".....pai daca spui asta da-mi voie sa te asociez cu o piatra. Pai dupa atitudinea care se desprinde din primele doua citate de mai sus si daca  il mai adaugi si pe ultimul iti dai seama de ce ramai fara prieteni. Sau daca mai ai, inseamna ca sunt exact ca tine, si ii vei pierde si pe aia, ca minus cu minus se resping (la fel e si cu plus, dar nu se potriveste cu contextul). Comment-uri din astea denota foarte multa inteligenta. Si am gasit si comment-uri-apropo-uri, si stiu ca sunt asa pentru ca....stiu ca sunt asa. Daca tot vrei sa-i transmiti omului un mesaj, fa-o in mod direct, mai ales ca se presupune ca nu-ti pasa foarte mult de el. Apreciez oamenii care spun lururile direct pentru ca altfel pari ori lingusitor, ori ingamfat, depinde de caz. Poti sa fii ironic, dar sa i-o spui omului in fata. Incurajez astfel de actiuni.
Dupa ma mai uit la niste poze, and i was gonna puke. Munti de idioti care isi fac traditionalele poze in oglinda cu traditionalele telefoane. Si....restul, stiti voi. Imi aduce aminte de asta (clici here, si cititi, ati crede ca va citeste gandurile) Si am stat atat de mult sa caut pagina asta....si am ramas cu ochii intre randurile pline de talc de pe blogul colegei mele incat am uitat cum vroiam sa continui....nu ma deranjeaza, oricum mi se face scarba.
Partea buna pentru voi, "fucked-up facebook-eri", is that you've achieved this:
Hope you like it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...