marți, 3 iulie 2012

Stefane, cum sa incep??...

Eu:...Cum incep ma?
Stefan: Fericiti fie cei saraci cu duhul. WHAT THE *&#% JESUS??

Ok...daca vrei. Fericiti fie cei saraci cu duhul.WHAT THE*&#% JESUS?? si o zi frumoasa tuturor. Uite ca scriu iar, cred ca dupa aproape jumatate de an, si intre timp m-am apropiat cu 2 centimetri de inaltimea Empire State Building (for those of you who did not get it, am crescut cu 2 centimetri...cred) si, mai important, sunt mult mai matur...deja ati observat.
Cred ca am zis in postarile de mult trecute ca o sa scriu cum imi permite timpul si o sa ma concentrez asupra invatatului deoarece trec printr-o perioada grea a vietii. Uite c-am trecut, aproape, inca mai am putin dar deja nu mai depinde de mine asa ca oficial sunt in vacanta. Am trecut cu bine, nici nu as fi luat alta varianta in considerare.
Ce fac eu e mai putin interesant/important. Scriu pe blog despre ce simt si ce traiesc, in mare parte, asa ca ma opresc la rezumatul acesta in materie de "ce fac" si trec la "ce simt" incepand cu urmatorul post. Asta a fost doar o incalzire pentru degetele mele, plus ca postarile lungi sunt greu digerabile. Important este ca ma voi dedica mai mult blogului in aceasta perioada.
Va salut.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...