marți, 28 februarie 2012

Mircea Cherry

                 Asa, abea am terminat postarea anterioara dar am spus hai sa sparg gheata cu ceea ce mi-am propus. M-am apucat din nou de treaba, si am primit si ajutorul asistentei mele..... (Y U NO BELIEVE ca am o asistenta? Uite-o! )

                                                                                                                                                              

......si am inceput sa pun pozele, pe care le veti vedea acum. Nu sunt decat doua, caci cam atatea am pana acum. Pana acum nu am stat cu telefonul in mana ca sa fotografiez orice greseala, dar de acum am motive sa o fac. Incep, deocamdata, cu imaginile acestea:





Poate ca prima poza este doar o greseala de tipar, dar a doua arata dezorganizarea de care dau dovada cei care lucreaza in supermarket-uri. Si totusi, e bine sa stii ca Mircea cel Batran a trait pana in secolul trecut.
Cius! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...