marți, 28 februarie 2012

God bless Romania (please?!)

                Mi-am dat si eu seama ca am reinceput sa postam fara sa vorbim despre faptul ca am schimbat felul in care blogul arata. Acum va spuneti: "Nu trebuie sa imi spui tu sa ma uit la titlul blogului ca sa vad ca e schimbat." O sa incerc sa dau cateva motive pentru care am decis sa facem aceasta schimbare.
Motive pentru care blogul s-a schimbat: 57. Just jokin' around, dar imi schimb repede starea (nu de agregare) si redevin serios. Titlul a fost schimbat deoarece ne-am gandit ca nu scriem despre noi, ci despre lumea in care noi misunam, si mai exact, un spatiu definit de conditiile si de "locatarii"(not all of them) de care noi radem pe blog, si anume Romanica.Trebuia sa venim cu un nume sugestiv, asa ca am ales "God Bless Romania" Nu prea ma prind de partea cu "(please?!)", still...
               Look-ul a fost schimbat din mai multe motive. Dorinta de a fi originali, presupun, este unul dintre motive. Al doilea ar fi ca sa arate cam ce gandim noi cand scriem ceea ce scriem, de unde ne inspiriam (din punct de vedere lexical), Cum "expiram" vedeti si voi in fiecare dintre postarile noastre :). Si cred ca ar fi si cel de-al treilea, care pentru mine ar fi cel mai important. Vreau ca atunci cand cineva intra pe acest mirific, miraculos, minunat, extraordinar, iesit din comun, senzational (f#*k, deja am dat-o pe OTV) blog, sa va ridicam colturile gurii si sa va punem un zambet pe fata [just imagine that, for real] asemenea noua cand ne inspiram din doza zilnica de entertainment internautic, sau pur si simplu cand vedeti felul in care arata. Eh, nu ne prea placeau nici modelele oferite de Blogger. Probabil ca felul in care blogul va arata se va mai schimba odata cu trecerea timpului, pentru a-l mentine fresh, sau pentru a-l face asa cum ne va placea [gusturile se schimba, cand eram mic nu-mi placeau urzicile]
                Adresa blogului s-a schimbat de asemea, ar fi fost ciudat sa schimbam titlul, dar sa il lasam legat de o adresa care nu are relevanta. Asa ca blogul are acum adresa http://god-bless-romania.blogspot.com/ .
               Si, ca sa nu fim mai prejos, am introdus si noi rubrica "Video-ul zilei" , asemenea Madafacars, care acum putrezeste undeva in marele server Blogger.
                 Mi-am luat o piatra de pe....picior, asa ca pot sa merg (see what I did there?) mai departe cu postatul....Ah, stai, ar mai fi ceva. Nu prea am vorbit cu nenea Ciumpastefan despre asta, dar eu doresc, pentru a nu ramane in criza de idei, sa realizez postari in care sa adaug poze haioase (nu in sensul in care un caine musca pe un nene de ce se presupune ca are), si o voi face, poate chiar azi.
                 Here was Catalin, over and out. Cius! :)


Mda, si "amprenta" mea s-a schimbat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...