duminică, 26 februarie 2012

*insert title here*

Dupa cum se poate vedea in titlu, astazi imaginatia m-a cam lasat balta. Nu am imaginatie, dar am o idee despre ce pot vorbi astazi.
In statia de tramvai, astept (logic) tramvaiul. Se aduna din ce in ce mai multa lume. In sfarsit vine si tramvaiul, opreste, deschide usile, eu ma pregatesc sa intru, si aud o voce batuta de timp care spune: "Pana si tramvaiele astea sunt vopsite conform PD!" I shit you not. Pai as putea spune cate ceva despre asta.
In primul rand PD nu mai exista de ceva vreme, cel putin not alone, deoarece s-a casatorit cu o bucata din fostul PNL. Deja imi vine sa vomit, vorbind de politica, asa ca imi pun o alta intrebare. Daca tramvaiul bucurestean arata cam asa:


tu de ce spui ca este vopsit "conform PD"? Daca in locul culorii albe ar fi portocaliu, iar dunga portocalie sa fie alba, as fi intrucat de acord cu "dumnealui". Dar doar dunga e portocalie...si, ma rog, scaunele si barele....ah stai, refuz sa "ma sprijin de PD", nu, am propriile mele picioare, inca functionale. Si cu toate astea, proportia alb/portocaliu este aproximativ 3/1.
Si totusi, daca tramvaiul ala ar fi fost portocaliu, asta inseamna ca PD(-L) si-a bagat coada? Daca vad pe cineva imbracat in portocaliu, inseamna ca trebuie sa strig la el  "Huoaaaaa, pupincuristule" ? Sau daca vad o masina vopsita in rosu sa ma gandesc la sange si sa ma astept sa fie un cadavru uman in portbagajul ei? Sau poate ca respectabilul mos stia ca este vorba de mesaje subliminale, ca doar suntem in plina campanie electorala. Mi se pare o tampenie sa crezi ca aceste lucruri sunt relevante. Adica daca vezi un tigan cu o cruce de aur de doua kile la gat iti spui ca e credincios sau snob, cu toate ca nici acest termen nu l-ar prea defini corect?
Politicianul, in general nici el foarte destept, il prosteste pe omul de rand si il "ademeneste" intr-un fel cu un pachet de faina, unul de zahar sau o sticla de ulei sa il voteze, sau il convinge cu vorbe goale sa il voteze. La randul lor, oamenii sunt destul de "inteligenti" incat sa se lase pacaliti de "cadourile" primite de la politicieni.
Am vorbit destul despre politica si imi vine sa vomit (again) asa ca mai bine ma opresc.
Cius!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...