luni, 27 februarie 2012

Tema la romana

 ‎,,Iepurasii traiesc in padure si mananca morcovi. Mie imi plac iepurasii" (ce am scris in tema la romana sa ocup spatiu)
AM avut o tema la romana lunga cat o zi de post, azi am fost ingropat de caruta de teme de la scoala, de la 15:00 la 19:30 am stat la teme si teme la romana a fost facuta la modul ala (doar unele exercitii, altele au fost serioase dar am avut 6 pagini de analiza de text si doua compuneri de pe o zi pe alta FTW?!).
Cu ocazia asta ii urez profei de romana sa aiba numai cepe, nu am injurat-o prea mult, si fuck you I can;t write well, daca tu crezi ca rezumatul incepe cu prima fraza din text, treaba ta dar pe mine nu ma pune la zid ca te ascult si invat cum imi zici tu. Fac cu imi zici tu suplimentar, ma duc la taica-miu care le are cu romana (are doctorat, asa ca nu subestimati) bun, se uita si e ceva in genu Dafac is that? Si i-am zis ca asa ne-a invatat sa facem analize, rezumate, ii vene sa mi le faca guler.
Urasc analizele sunt prea robotice, eu sunt genul free style, fac ceva haios, la obiect, cu limbaj colorat, ingenios (daca pot sa ma laud), si amuzant inainte de toate ca daca e prea serios nimeni nu e interesat, lumea doarme la ce zici tu, *respira in sfarsit* (big ass breath).
Ce teme frate, daca citesti exercitiile te chis mov, nu mai poti de ras, partea amuzanta e ca corespund, nu prea au legatura cu textele ca nu am fost tampit sa caut cate 20 de mii de chestii, sa transform sa contrag, ca nu am omorat pe nimeni, am "transcris" propozitii de genul "Imi place branza" si la urmatorul sa folosesc o interjectie predicatica a fost "Soarecele chit la branza" (trebuia sa folozim complementul direct de la prima) nu e mai simplu si amuzant asa?
Cui ii plac iepurasii da-ti like pe Facebook! Iepurasii rulez, vor cucerii lumea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...