miercuri, 1 ianuarie 2014

La multi ani!!!

Yaaaaay, 2014!
La multi ani! Sau, cum probabil peste 70 la suta dintre noi am auzit sau citit de la vreun retardat internaut, "La multi bani!" Trebuie sa cunoasteti un barbat mai in varsta care sa spuna asta, mai ales dupa cateva pahare.
Banii sunt mai importanti decat anii, bineinteles. Adica, as muri linistit stiind ca am milioane de galbeni in conturi, bani pe care nu o sa-i folosesc pentru ca sunt...mort. Eu as prefera sa traiesc falit.

Anul asta, parca mai mult ca niciodata, romanii si-au aratat latura piromana. Nu stiu cum a fost pe la voi, dar eu nu-mi mai vedeam strada care era la 50 de metri in fata blocului, din cauza fumului. Cica poluare...fuck that, it was awesome. Mi-a dat asa un sentiment de imersiune, parca jucam Battlefield. Mai ales ca era cate-un artific care exploda inainte sa se desprinda de sol, altele care sa intre la oameni in geamuri. Din fericire, doar cativa oameni au orbit sau au surzit din cauza proiectilelor lansate in mod neprofesionist de copii de 13 ani.

Si programele TV care promit cel mai tare revelion. Asta a fost cel mai tare revelion din Romania, asta si toate celelalte 24 de revelioane de dupa comunism. Toate sunt cele mai tari, se pare.


Bye-bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza ca poti...