sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Facebook

              Deci am asteptat weekend-ul pentru postarea asta, pentru ca am prea multe de spus si presimt ca o sa fie mai lunga decat de obicei. (Am inceput cu deci...e grav)
              Si despre ce pot sa scriu eu oare asa de mult? Logic, feisbuc. Nu ma deranjeaza oamenii care pun poze, oameni care share-uiesc chestii inteligente, sau macar cu sens. Dar ma deranjeaza chestii ca astea (thx 9gag) :



             Adica nu poti sa spui pur si simplu "te iubesc" sau alte chestii din astea, trebuie sa lasi omul sa inteleaga ce vrea (ce poate), cu speranta sa prinda mesajul pe care vrei sa-l transmiti dintre niste randuri scrise de un om cu parkinson. (adica nu inteleg din ce alt motiv ar fi scris asa mizerabil)                                              Facebook-ul era facut ca sa arate ce fel de om este cel cu care socializezi: sa gasiti pasiuni comune, puncte de vedere, experiente. Acum cred ca arata numai cat de prosti pot unii sa fie.
           
            Ma enerveaza oamenii care pun poze stupide. Nici nu ma gandesc la duck-face. Fiecare isi reprezinta rasa din care face parte. Si totusi, sa te vad cum tii doua degete ridicate, sa-ti arati ce inel/bratara mai ai la mana, parca zici "uite ce am eu si tu nu ai" , sa faci o fata din aia de bitch (alt cuvant mai potrivit nu am gasit), crezand ca pari mai important/a, *deschide facebook sa mai gaseasca ceva de care sa-si bata joc*, sa iti umfli obrajii si sa te strambi ca un om cu probleme. Pardon, defapt chiar ai unele probleme. Sa faci poze in care sa nu te uiti la camera, sa iti faci poza de sus in jos, sau invers, niciodata din fata, poza sa nu fie "facuta perpendicular pe mutra", trebuie sa capturezi partea care insufla cel mai mult mister. Daca ii mai pui si o sepie si incerci sa scrii ceva inteligent si cu talc, esti cel mai tare. Sa nu mai spun sa pui numele unei personalitati si creste numarul de like-uri considerabil.  Uite cam asa:


           Aveti "swag"? Stiti ce inseamna? Swag insemna candva "Secretly We Are Gay"....si e grav daca fetele au "swag" Eu unul as zice nu mersi. Ascult "Shoot to thrill", ziceti mersi ca nu imi stati in fata acum.  De ce folositi cuvinte al caror sens nu il stiti nici macar partial? Nu e "cool". Mie-mi arata doar ca sunteti prosti.
           Eu nu inteleg cine le da like. Adica in afara de ei si de aia ca ei, ca doar "cine se aseamana se aduna".
Attention whore. Si partea cea mai "tare" e ca exista si attention whore de parte masculina.
           Nu stiu de ce mai am facebook. Nu stiu de ce am persoane ca astea la prieteni. (Se simte cineva, daca citeste, bine. Eu nu pierd prea mult.) Adica poate asa am si eu mai multi prieteni. Nu de alta, mai dau un share pentru blog. In rest mai tin facebook-ul ca sa vorbesc cu colegii mei cei noi, sau sa vad "ce mai merge pe" (what's going on). Si slava Domnului ca nu sunt asa ca specimenele mai sus discutate. Da, si le multumesc.

          Mai gasesc chestii de genul asta:



          De ce naiba inventati rahaturi din astea? De ce naiba le share-uiti? Adica stiu ca ar trebui sa aibe un mesaj DAR care e mesajul? Ce naiba vrei sa spui prin asta? Ar fi fost ceva DACA chestia asta chiar s-ar fi intamplat. Dar NU s-a intamplat. Chestiile astea sunt degeaba!!!              Imi scot ochii acum...

         Ma enerveaza astia care pun/share-uiesc poze de genul asta:




             Sa nu mai zic din nou de sepie si de scris, acum ma intereseaza ce scrie. Parca vrei sa ii pui pe toti pe ganduri: "Oare pe mine ma vrea? Ce frumos..." Nu se intampla asta my friend. La fel cu pozele cu mesaje despre viata. Tine-le pentru tine. Nimeni nu acumuleaza experienta de pe urma altuia, nu mai vorbesc despre facebook. Sa spun mai simplu: Sunt inutile.
             Eu nu inteleg cum pot unii sa-si piarda tot timpul pe facebook, numai ca sa gaseasca poze d-astea si nu trec 5 minute pana sa nu share-uiasca inca una.

            Sa mai vorbesc de poze ca astea?


            Uite acuma Dumnezeu ti-a rezervat un loc in Rai pentru ca ai dat like si share. Si a salvat si viata unui copil african. Nu mai vreau sa zic nimic. Pur si simplu is bat joc.

            Asa se cerseste pentru like-uri. Si eu am cersit like-uri, dar pentru blog, ca sa nu muncesc degeaba, si inca cersesc. Dar are un rost.

            Si ma opresc prin a-mi bate joc de persoanele care posteaza statusuri prin care fac aluzii. Inseamna ca nu ai muschi in cur sa ii spui omului in fata ce ai de spus. Prefer sa-mi spui ce ai de zis in cel mai crud mod posibil, dar fata in fata, nu sa postezi un status de rahat ca sa atragi atentia multora si sa speri ca mesajul ajunge la mine, dupa asteptandu-te sa-l inteleg, si dupa sa-mi pese.

             Si ca sa termin pe o nota ironica (Thank you 9gag again) :


                O, si am gasit si ceva haios pe facebook:




Weekend placut!