marți, 10 septembrie 2013

Peretele

Am inceput acest blog din necesitatea de a ne exprima opinia intr-un mod elevat asupra persoanelor si personalitatilor din aceasta minunata tara.

Nu pot sa ma laud ca am avut un foarte mare succes, avand in vedere ca singurele persoane care ne citeau erau cunoscutii, desi eram de parere si inca sunt de parere ca ce am scris noi este de calitate si am pus suflet si o bucatica din noi in fiecare post. Dar eu cred ca singurul motiv pentru care noi nu avem succes este tocmai faptul ca scriem, multi oameni sunt analfabeti in tara asta (chiar daca nu vrem sa admitem, si credeti-ma nu o spun numai de dragul glumei, chiar sunt), dar pe de alta parte noi traim in generatia careia ii este lene sa citeasca si asta se aplica la toata lumea. Recunosc ca si mie imi este lene sa citesc pe internet unele lucruri care sunt scrise plicticos si fara simtul umorului si serios, oamenilor nu luati lucrurile atat de serios si personal, profitati de viata si radeti, oricum o sa murim si nu o sa mai conteze grijile sau supararile noastre, asa ca de ce sa nu ne facem viata mai placuta?

Revenind la subiect, e stupid sa vrei sa schimbi ceva in tara asta, stiam asta de dinainte sa postam, dar am continuat, de ce? Probabil fiindca, mie personal mi-a placut sa scriu si inca imi place si as mai face-o de fiecare data cand am idei! Dar simt ca e ca si cum as vorbi cu un perete, dar pana la urma mi-am dat seama de un lucru: "Asta poate sa fie peretele meu, nu imi pasa daca citeste cineva asta, eu fac asta fiindca imi place sa o fac". Chiar daca o singura persoana chiar asculta ce am de zis si am schimbat-o putin (in bine de preferat) atunci mi-am indeplinit scopul!

Acesta nu e un mesaj de ramas bun, e un mesaj de bun venit!

"Gentlemen welcome to fight club" (not really, but close enough)