miercuri, 19 decembrie 2012

Daca e sa mor, moare toata lumea cu mine.

         Ce rost mai are sa mai scriu pe blog daca in cateva ore n-o sa mai fim? Am zis totusi sa scriu despre ceea ce baga in sperieti toti oamenii, si n-am mai scris pana acum pentru ca am reflectat atata timp la aceasta zi potential catastrofala.
          Ooooo, sa-mi bag picioru', chiar mai crede cineva in rahatu' asta? Nu inchide browserul, ca nu o sa-mi scriu testamentul si nu fac marturisiri asa cum fac oamenii inainte sa moara (in filme).
Vorbeam intr-o seara cu sor-mea (o discutie inteligenta, sort of, but still, sor-mea) si vine ea cu replica: "Singura chestie care se termina pe 21 decembrie e scoala." Couldn't agree more.
           Eu nu inteleg de ce majoritatea oamenilor sunt asa de......de...usor de dus de nas :) . Vorbeam eu candva de manipulare. Uite aici un exemplu perfect. Se gaseste un inteligent din 'Merica care sa zica : "Fratilor, o sa vina pe 21.12.2012 Apocalipsa." "Pai asta e american, stie el ce zice." Si de aici instinctul de turma se dovedeste destul de puternic.
          Romania este o tara cu oameni saraci. Motivul perfect pentru care am vazut la stiri in ultimele doua saptamani numai reportaje in care aratau si spuneau ca oamenii cumpara kituri de supravietuire. Si ce contine kitul ala? Pai un briceag, cremene, amnar, un costum din ceva material de lenjerie (joke), lanterna cu nu stiu ce sursa de energie (nu baterii), nu mai stiu ce. Si cat costa? Incepe de la 200 de lei. Deci deja 200 de lei cheltuiti degeaba. Daca mai vrei masca de gaze, rucsac, sau eu stiu ce kkt-uri, mai costa, oricat pana la 2000 de lei. Daca esti familist si tii la copiii tai si nu vrei sa le creasca un ochi in ceafa, iei mai multe kituri. Bafta, si asa nu mai ai nevoie de bani pe 22 decembrie, cand.....lumea va fi la fel ca si pana acum.
           Si sa zicem ca o sa vina pe 21 (Apoca)lipsa. Daca era un asteroid care sa ii dea Pamantului un cap in gura (nu stiu unde e gura), daca e destul de mare incat sa provoace apocalipsa (eu nu o mai scriu cu majuscula, fuck it), in cateva ore, temperatura aerului ar ajunge la sute de grade, mai respira tu. Proviziile de mancare pe care le ai nu te pot tine in viata mult prea mult. Sa nu mai zic ca daca se trezeste si Yellowstone atunci e iarna polara pe toata suprafata Pamantului. Good luck with living. Se mai specula o apocalipsa cauzata de furtuni solare. Noi fara curent electric ain't shit. Din nou, bani dati degeaba pe kit.
            Eu nu inteleg de ce, daca crezi ca vine apocalipsa, ai crede ca poti sa-i supravietuiesti. Stiti voi, de aia se numeste Apocalipsa. O luna in plus de trait in conditiile alea ar fi un chin. Daca nu te striveste asteroidul. E de ajuns unul cat o moneda sa te loveasca, face gaura prin tine, iar daca iti da headshot....
             Am spus toate astea ca sa dovedesc cat de idioata poate fi lumea, te pregatesti pentru ceva ce nu o sa se intample.
             Sunt doua zile pana pe 21, daca era un asteroid, NASA il vedea. La fel cu furtunile solare, cutremure, vulcani, blabla.
             Si ca sa inchei, sunt curios ce o sa zica lumea care a cumparat "kiturile" cand se trezesc in dimineata zilei de 22 decembrie.
             Si daca e sa mor, macar stiu ca moare toata lumea cu mine :))